tirsdag 23. juni 2009

Lakenskrekk....

Jeg er stup trøtt og har ikke lyst til å legge meg.. Typisk egentlig jeg skjønner godt hun oppe på snart 6 jeg som alltid skal bare en himla masse før hun sovner.

Har fortsatt helgas kortur til Trondheim godt inne i ryggmargen - veldig bra tur både sosialt og musikalsk samt at mengde sang ble stor takket være mange mil i buss. Kor og Storband er en rimelig spennende kombinasjon og Hurummusikken er ikke verdens enkleste i utgangspunktet. Men når alt klaffer, og det må ha vært rimelig nærme i går, og en føler liksom at en er en del av musikken og bilde og at alt rundt en også er det da er det et privilegium å få lov til å synge kor. I tillegg var storbandet fantastisk og dirigentene klare og tydelige og trygge.

Artig hadde vi det også - og seint ble det så nå må jeg se å rote meg i seng

Ingen kommentarer: